Võta ühendust
Kontaktinfo
Hiiumaa Rannapaargu OÜ
Lubjaahju 3, 92411 Kärdla, Hiiumaa
kmkr: EE101149006
tel. (+372) 463 2053
info@rannapaargu.ee
Asukoha kaart
E – R 12:00 – 15:00; 18:00 – 21:00
L 12:00 – 21:00
P 12:00 – 17:00
3 hours ago
This content isn't available right now
20 hours ago
This content isn't available right now
1 week ago
This content isn't available right now
1 week ago Täna on küll vähe tuulisem aga see ei välista merevaatega tuulevarjulisel terrassil pidada koosolek või võtta korraks aeg maha ning nautida mõnusat sööki ja värsket kohvi 🌞
Meie ootame ☺️
... See MoreSee Less
Best service Restaurant Guru 2019
Asukoha kaart
Kohvik Rannapaargu, Lubjaahju 3, 92411 Kärdla
Hiiumaa Rannapaargu OÜ, tel. (+372) 463 2053, info@rannapaargu.ee
1.1. Kohvikus Rannapaargu on võimalik läbi viia üritusi (konverentsid, kohtumised, sümpoosiumid, pulmad, sünnipäevad, peied jne.). Kohvikus Rannapaargu toimuvad üritused võivad sõltuvalt tellimusest olla osalejate toitlustamisega või ilma.
1.2. Üritused toimuvad reserveeringu (broneeringu) alusel.
1.3. Reserveering jõustub, kui klient on tasunud käsiraha. Käsiraha summa on 50%reserveeringu (tellimuse) summast. Käsiraha peab tasuma hiljemalt tellimuse kuupäevale järgneval tööpäeval. Käsiraha osalisel tasumisel reserveering ei jõustu ning käsiraha ei tagastata.
1.4. Käsiraha arvestatakse arve katteks.
1.5. Reserveeringu tasu ülejäänud osa (kogu tellimuse summa ja käsiraha vahe) peab tasuma hiljemalt 3 (kolm) kalendripäeva enne reserveeringu kuupäeva. Nimetatud summa mittetasumisel loetakse, et klient on reserveeringust loobunud.
1.6. Kui reserveering jääb täitmata kliendi süü tõttu, jääb käsiraha ja punktis 1.5. nimetatud summa kohvikule Rannapaargu. Loetakse, et reserveering jääb täitmata kliendi süü tõttu muu hulgas siis, kui klient teatab, et loobub reserveeringust või kui klient. ei tule kokkulepitud ajal Rannapaargus reserveeritud ruumi. Kui reserveering jääb täitmata muul põhjusel kui kliendi süü tõttu, kuulub käsiraha tagastamisele.
1.7. Vääramatu jõu (loodusõnnetused, streigid, vms.) tõttu on Rannapaargul õigus reserveering tühistada, sellisel juhul peab Rannapaargu teavitama klienti sellest nii kiiresti kui võimalik ja tagastama käsiraha. Kliendil tekkinud muid võimalikke kulusid ja kahjusid ei hüvitata.
2.1. Kui reserveering sisaldab toitlustamist, siis rakendatakse kliendi poolt valitud erimenüü. Kui reserveering hõlmab üritust kohviku menüü alusel, siis on kohvikus võimalik tellida sööke ja jooke vastavalt menüüle, mis on avaldatud veebilehel www.rannapaargu.ee. Restoranil on õigus teha menüüs muudatusi.
2.2. On soovitav teavitada Rannapaargu ruumides läbiviidaava ürituse eesmärgist. Esinejate kutsumise peab Rannapaarguga kooskõlastama.
2.3. Kohvikus korraldab oitlustamist kohviku köök. Kaasavõetud söögi ja joogi tarbimine ei ole lubatud, kui ei ole eelnevalt kirjalikult kokku lepitud teisiti.
2.4. Klient peab tellimuse summat ületava summa tasuma hiljemalt ürituse või konverentsi lõppemisel. Tasuda saab sularahas või VISA/MASTERCARD pangakaardiga.
2.5. Klient ei tohi alustada üritust enne reserveeringu algusaega ega jätkata üritust pärast reserveeringu aja lõppu.
3.1. Klient peab kasutama kohvik Rannapaargu sisseaseadet ja nõusid heaperemehelikult ja ei tohi neid kahjustada. Kliendi külaliste poolt kohvik Rannapaargule põhjustatud kahju eest vastustab klient.
3.2. Võlaõigusseaduse § 53 lg 3 p 2 tulenevalt ei laiene reserveerimisele võlaõigusseaduse §§ 54-59 sätestatud tingimused.
3.3. Kui klient soovib muuta reserveeringu aega või kohta või külaliste arvu üle reserveeritud ruumi mahutavuse siis seda loetakse varasema reserveeringu tühistamisena ja uue reserveeringu tegemisena. Reserveeringu muutmine peab olema tehtud kirjalikult kohviku juhatajale või elektronpostile bron@rannapaargu.ee. Reserveeringu suuliseid muudatusi kohvik Rannapaargu ei pea vastu võtma.
3.4. Kõik kaebused tuleb alati teha niipea kui probleem tekib kohviku juhatajale või e-postile bron@rannapaargu.ee. Suulisi pretensioone kohvik Rannapaargu vastu ei võta.
3.5. Käesolevaga annab klient kui andmesubjekt nõusoleku oma andmete töötlemiseks reserveeringu täitmiseks vajalikus mahus. Kliendi isikuandmete töötleja on kaupleja, kelle andmed on toodud reserveeringu blanketil. Andmed säilitatakse kaupleja andmesüsteemis ja neid võidakse kasutada reklaami saatmiseks. Kolmandatele isikutele, välja arvatud raamatupidamis-, õigusteenus- ja krediidihaldusteenuse osutajatele, andmeid ei avaldata. Andmesubjektil on õigus igal ajal keelata teda käsitlevate andmete töötlemine tarbijaharjumuste uurimiseks või otseturustuseks. Kliendil andmesubjektina on õigus saada isikuandmete töötlejalt enda kohta käivaid isikuandmeid, samuti on õigus nõuda isikuandmete töötlemise lõpetamist ning isikuandmete parandamist, sulgemist ja kustutamist. Klient ei saa nõuda oma andmete töötlemise lõpetamist ulatuses, mis on vajalik raamatupidamisdokumentide säilitamise kohustuse täitmiseks ja õigusvaidluste lahendamiseks.